Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Έχουμε αυτοδυναμία.

Την Κυριακή των εκλογών ψηφίσαμε ποδηλατοεκδρομή και κερδίσαμε με το τεράστιο ποσοστό του 80%.
 Την ώρα του ραντεβού ήμασταν 10 άτομα όπου οι δύο ήρθαν να μας δώσουν κουράγιο, αν και η αυτοπεποίθηση ήταν στα ύψη μετά την εκδρομή μας στον γύρο του μισού πρώτου ποδιού της Χαλκιδικής.

Ξεκινήσαμε το δρομολόγιο μας περνώντας από τον ποδηλατόδρομο (για να μην πάει και τζάμπα η δημιουργία του) και ακολουθήσαμε διαδρομή από Ανθέων, Καλαμαριά, Κρήνη και από το ύψος της σχολής δικαστών βγήκαμε στον κεντρικό μετά τον Φοίνικα γλυτώνοντας φανάρια, κίνηση και ατυχήματα (ψυχικά και σωματικά). Απόλαυση ήταν η ευθεία μέχρι το γνωστό 0 με δρόμο χωρίς εμπόδια και γρήγορη σχετικά ταχύτητα με όχι ιδιαίτερα μεγάλη ενόχληση από τα διερχόμενα αυτοκίνητα.

Στην στροφή Επανωμής μας περίμενε και η Μάρθα όπου είναι μέλος της ομάδας "
Ποδηλάτες Θερμαϊκου". Περάσαμε την στροφή αρχίζοντας μία ζόρικη ανηφόρα για το Πλαγιάρι έχοντας ο καθένας τον ρυθμό του. Κάναμε στάση για ανάσες στο φανάρι του Πλαγιαρίου περιμένοντας να συμπληρωθεί όλη η ομάδα και μετά τις απαραίτητες ανάσες πήραμε τον δρόμο προς Επανωμή.
Η πρώτη στροφή ήταν ανηφορική αλλά δεν έριξε καθόλου το ηθικό και ανταμειφθήκαμε έχοντας μία πεντάλεπτη σχεδόν κατηφόρα με ξεκούραστες ταχύτητες.
Σημείωση: Σε εκείνο το σημείο αν το το επιδιώξεις λίγο μπορείς να φτάσεις άνετα τα 55 χιλιόμετρα με MTB.

Φτάνοντας στην Επανωμή πήραμε τον δρόμο προς Πάλιουρα αφού πρώτιστως είχαμε απλώσει δίχτυ και σχοινί αεροπλανοφόρου για να σταματήσουμε το ποδήλατο του Μιτς. Στο Κτήμα του Καραγκιόζη μας ήρθε όρεξη για έναν καφέ και χωρίς πολλά πολλά τον ήπιαμε στο καφέ-μπαρ "
Κύμα", όπου έγινε και η διαπίστωση από τον μετεωρολόγο μας για βροχή, εν όψη βροχονεφέλων και βροχοαέρων. Τελικά δεν έβρεξε.

Δεν πτοηθήκαμε και συνεχίσαμε την εκδρομή μας για Ν. Μηχανιώνα και δήμο Θερμαϊκου. Ο δρόμος ήταν ομαλός σχετικά χωρίς ιδιαίτερες ανηφόρες. Ανηφόρα συνατήσαμε έξω από την Μηχανιώνα όπου πάλι ο καθένας πήγαινε με τον ρυθμό του και στο ύψος του Αγγελοχωρίου βγήκαμε από τον κεντρικό και κατεθυνθήκαμε προς την Αγ. Τριάδα μέσω δρόμων χαμηλής κυκλοφορίας για μεγαλύτερη ασφάλεια και ηρεμία.

Στην Αγ. Τριάδα κάναμε την μεγάλη μας στάση σε γνωστή ψαροταβέρνα για φαγητό και ανεφοδιασμό θερμίδων.
Συνεχίζοντας την εκδρομή μας τιμήσαμε τον ποδηλατόδρομο-πεζόδρομο του δήμου Θερμαϊκου όπου αρχίζει από τα ΚΑΑΫ της Αγ. Τριάδας και τερματίζει στην αρχή της παραλίας της Περαίας. Ακολουθόντας πάλι δρόμους χαμηλής κυκλοφορίας βρεθήκαμε στο Lidl, αποχαιρετήσαμε την Μάρθα, και για μερικά χιλιόμετρα ήμασταν στον κεντρικό δρόμο Ν. Μηχανιώνας - Θεσσαλονίκης χωρίς πάλι ιδιαίτερα προβλήματα.

Όρεξη υπήρχε όποτε δεν πήραμε τον δρόμο του άμεσου γυρισμού αλλά ακολουθήσαμε τον δρόμο του Ν. Ρύσιου και βρεθήκαμε στους Ταγαράδες όπου είχαμε την ευτυχία να κατέβουμε από τις σέλες μας σε ένα αγρόκτημα 12.000 στρεμμάτων. Αρχίζοντας ο ήλιος να πέφτει πήραμε την απόφαση να πάρουμε τον δρόμο της οριστικής μας επιστροφής παίρνοντας τον δρόμο της Θέρμης. Ίσως αυτό ήταν το σημαντικότερο λάθος μας από άποψη συντήρησης!!!

Βρεθήκαμε στην κεντρική πλατείας της Θέρμης με ένα ίδιαίτερο συντριβάνι όπου το συναντάμε συνήθως στις πόλεις του εξωτερικού: Το συντριβάνι είναι μέσα στο πλακόστρωτο της πλατείας. Παίξαμε σαν παιδιά με τα νερά, σαβουρντηχτήκαμε και φωτογραφηθήκαμε σπαταλώντας απίστευτα ποσά της λιγοστής εναπομένουσας ενέργειας. Ζημιά όμως δεν κάναμε και φύγαμε ως κύριοι.

Κουρασμένοι αλλά όχι εξουθενωμένοι μετά από λίγη ώρα βρεθήκαμε στην Βούλγαρη και ο καθένας τράβηξε τον δρόμο του.
 Αρκετοί είχαν το κουράγιο για έναν τελευταίο καφέ στο "γραφείο" (βλ.
στα στοιχεία της ομάδα στο facebook) μας, καταστρώνοντας σχέδια για την επόμενη εκδρομή.

Η ποδηλατοεκδρομή ήταν επιτυχημένη 100% ήταν ότι καλύφθηκαν 80 χιλιόμετρα χωρίς ατυχήματα, με ευχάριστο κλίμα στην παρέα, αστεία και σοβαρότητα στις δόσεις που χρειαζόταν. Η κούραση ήταν δεδομένη αλλά κανείς δεν έμεινε πίσω και οι 8 από τους αρχικούς 10 (θυμάστε τους δύο που δεν ξεκίνησαν καν;) ολοκλήρωσαν την διαδρομή και δώσαν υπόσχεση για νέα διαδρομή την επόμενη Κυριακή.

Φωτογραφίες διάφορες μπορείτε να δείτε στην
σελίδα του event.

Κλείνοντας θέλουμε να ευχαριστήσουμε την Τροχαία του Πλαγιαρίου (αλήθεια πώς βρέθηκε εκεί;) που μας περίμενε στην στροφή Επανωμής και ρύθμιζε την κυκλοφορία μέχρι το Πλαγιάρι σε πρώτη φάση και έπειτα μέχρι την Επανωμή σε μία δύσκολη ομολογουμένως ανηφόρα και με οδηγούς που αγνοούν την ύπαρξη του ποδηλάτου.

Επίσης ευχαριστούμε το boss από το Beach-Bar cafe "Κύμα" που μας πρόσφερε τα ροφήματα με την προϋπόθεση να περάσουμε και του χρόνου το καλοκαίρι. Γιατί όχι;

Ραντεβού λοιπόν την Κυριακή με νέα διαδρομή.